11 תשובות
זה מוריד כנראה שהם רוצים אותך מעבר אבל אני עדיין אומרת אחי
שואל השאלה:
כן אבל אם אני עכשיו מדברת עם ידיד ואני אומרת אחי הוא מתייחס לזה כאילו זה מוזר
זה רק מילה??
כן אבל אם אני עכשיו מדברת עם ידיד ואני אומרת אחי הוא מתייחס לזה כאילו זה מוזר
זה רק מילה??
שואל השאלה:
יש אנשים שאוהבים
זה פשוט צורת דיבור שונה, כל אחד מדבר אחרת
יש אנשים שאוהבים
זה פשוט צורת דיבור שונה, כל אחד מדבר אחרת
כי זה מראה על קירבה של חברים כמו אחים
בדרכ אם יש לך ידידים והם נעלבים אז יש מצב שיש להם קראש עליך
בדרכ אם יש לך ידידים והם נעלבים אז יש מצב שיש להם קראש עליך
אנונימי
שואל השאלה:
וואו
תמיד ידעתי שאני מדהימה אבל זה הרבה
וואו
תמיד ידעתי שאני מדהימה אבל זה הרבה
זה גם קטע של אגו
אחי יכול לפגוע בקטע שאתה מצפה לשמוע ממנה משהו יותר אינטימי ואחי זה הדרך הכי כללית לדבר למישהו
היה לי ידידות שכעסו עליי שקראתי להן dude באותו רעיון
אחי יכול לפגוע בקטע שאתה מצפה לשמוע ממנה משהו יותר אינטימי ואחי זה הדרך הכי כללית לדבר למישהו
היה לי ידידות שכעסו עליי שקראתי להן dude באותו רעיון
וואי ככ נכון מה מוזר לבנים שאני מדברת איתם שאני קוראת להם אחי לפעמים מה מוזרר
כי אחי זה של בנים אנחנו לא אומרים אחותי אל תגידי אחי
שואל השאלה:
מי החליט שזה של בנים? זה ליטרלי מילה למילים אין מגדר
ותגידו אחותי מה אכפת לי גם בנות לא אומרות אחותי (או שכן?-)
מי החליט שזה של בנים? זה ליטרלי מילה למילים אין מגדר
ותגידו אחותי מה אכפת לי גם בנות לא אומרות אחותי (או שכן?-)
כי אחי זה אח שלי ואח זה בן לא בת
שואל השאלה:
1. זה סלאנג
2. אם זה מה שמפריע לך כשאני אומרת את זה לבן זה עדיין נכון דקדוקית
1. זה סלאנג
2. אם זה מה שמפריע לך כשאני אומרת את זה לבן זה עדיין נכון דקדוקית
באותו הנושא: