7 תשובות
כיף לך
אנונימי
כלכך שונה ומיוחד
אנונימית
יש כאלה שהמצב שלהם טוב וכאלה שלא
תכלס של כולם החיים טובים צריך פשוט להסתכל עליהם בצורה נכונה
הייתי פעם בדיכאון
היום ברוך השם יש לי חברים, משפחה והכל טוב
היום ברוך השם יש לי חברים, משפחה והכל טוב
זה לא נכון ימוזר יש לך בעיות אבא שלך לא אוהב אותך ואימא שלך אלכוהוליסטית (בסתר) ימשוגע מה אתה מביא לפה שקרים זדוניים
אנונימי
מה. אם חלק חווים דיכאון או שיש להם בעיות כלשהן להתמודד איתן
זה בסדר גמור
אני היה לי את הרגע שלי אבל עבר נגמר ואני סבבה
כל אחד חווה משהו זה לא שחור ולבן
זה בסדר גמור
אני היה לי את הרגע שלי אבל עבר נגמר ואני סבבה
כל אחד חווה משהו זה לא שחור ולבן
באותו הנושא: