5 תשובות
יותר כדאי על אוטו
לא
כן כן כן כן כן!
ותבוא לאסופ אןתי אחרי העבודה אם כבר
ותבוא לאסופ אןתי אחרי העבודה אם כבר
כן זה כיף אבל קודם תעשה לאוטו ואם כבר יש לך לאוטו אז תעשה אופנוע
באותו הנושא: