32 תשובות
בטח
ברור שיש לא כולם רעים
לדעתי לא
יכול לעבוד בין יחיד ליחיד אולי
אבל בין העמים עצמם לא
אבל בין העמים עצמם לא
כן, יש מלא ערבים וערביות שאני אוהבת.. אבל יש מלא שלא גם, ואלה שאני שונאת זה לא כי הם ערבים.. אלה כי הם חיות אדם.
אני לא חושבת שמישהו שונא ערבי כי הוא ערבי
אלה כי אותם הערבים סיכוי גדול אנטישמים, גזעניים, אלימים, מסוכנים, ופושעים.
אני לא חושבת שמישהו שונא ערבי כי הוא ערבי
אלה כי אותם הערבים סיכוי גדול אנטישמים, גזעניים, אלימים, מסוכנים, ופושעים.
שואל השאלה:
התכוונתי בזוגיות
התכוונתי בזוגיות
אנונימי
זוגיות לא
גם כי זה התבוללות
גם כי זה התבוללות
^^כמובן שלא.. לערבי יש אינטרס לאסלם, ליהודיה יש אינטרס בגבר מניאק מאצו עם כסף.
בקלות אפשר לבדוק ערבי- להגיד לו אתה אוהבת אותי? קבל אותי כמו שאני ואפילו תתגייר- תראי איך הוא בועט את אותה האחת לא משנה כמה היא יפה וצעירה.
בקלות אפשר לבדוק ערבי- להגיד לו אתה אוהבת אותי? קבל אותי כמו שאני ואפילו תתגייר- תראי איך הוא בועט את אותה האחת לא משנה כמה היא יפה וצעירה.
בין יהודים לערבים? כן למה לא, יש גם יהודים ערבים.
בין יהודים למוסלמים? כן למה לא, גם יהודים וגם מוסלמים הם אנשים.
בין יהודים למוסלמים? כן למה לא, גם יהודים וגם מוסלמים הם אנשים.
לא כי זה הייתה בעיה כבר עוד מהתנ"ך וזה מה שהיה רשום מהתנ"ך
אנונימי
^^^
אנשים ליטרלי עשו לי מינוסים כי ציינתי עובדות.
וואו.
אנשים תבינו, "יהודי" זה גם לאום, לא רק דת.
אנשים ליטרלי עשו לי מינוסים כי ציינתי עובדות.
וואו.
אנשים תבינו, "יהודי" זה גם לאום, לא רק דת.
בכללי לא
בזוגיות בכלל לא
אישה יכולה לחשוב שכן ..
גברים מבינים שלא גם גברים ערבים וגם גברים יהודים מבינים את זה
ערבים לא יגידו את זה (אולי המבוגרים החכמים שבינהם) כי יש להם אינטרס
יהודיות זה סטוץ בשבילם ואפילו הרבה פחות מזה
בזוגיות בכלל לא
אישה יכולה לחשוב שכן ..
גברים מבינים שלא גם גברים ערבים וגם גברים יהודים מבינים את זה
ערבים לא יגידו את זה (אולי המבוגרים החכמים שבינהם) כי יש להם אינטרס
יהודיות זה סטוץ בשבילם ואפילו הרבה פחות מזה
אביטל את צודקת אבל יש מקרים שהם משקרים ואומרים לבחורה אני אתגייר ומצליחים לשכנע אותה
אחר כך נכנסת להריון והופ מאסלמים אותה סלי שהיא מצליחה להבין מה קרה וזהו נגמרו לה החיים
אחר כך נכנסת להריון והופ מאסלמים אותה סלי שהיא מצליחה להבין מה קרה וזהו נגמרו לה החיים
ואם זה ערביות
השם ישמור
כבר היה את הבחור הזה שהיה בקשר עם ערבייה בicq
היא פיתתה אותו הם קבעו להיפגש נפגשו והיא באה עם 2 אחים שלה ורצחו אותו מסכן
השם ישמור
כבר היה את הבחור הזה שהיה בקשר עם ערבייה בicq
היא פיתתה אותו הם קבעו להיפגש נפגשו והיא באה עם 2 אחים שלה ורצחו אותו מסכן
^
את מכלילה קהילה שלמה על מקרים בודדים.
בקהילה היהודית זה לא קורה?
קורה.
דיי כבר לגזענות הזו.
את מכלילה קהילה שלמה על מקרים בודדים.
בקהילה היהודית זה לא קורה?
קורה.
דיי כבר לגזענות הזו.
מה קורה בקהילה היהודית?
האלימות במשפחה
יש אלימות בכל קהילה
אבל תרבות ערבית יש רק אצלם
זה לא גזענות הם לא גזע
תרבות של מדבר עם כל הכאב והצער
אבל תרבות ערבית יש רק אצלם
זה לא גזענות הם לא גזע
תרבות של מדבר עם כל הכאב והצער
מציעה לך ללמוד על הנושא
רק להסתכל עליהם מהצד או מערוצי חדשות שמאלנים זה לא נקרא ללמוד על תרבות
תשמעי את מוטי קידר הוא מזרחן שמבין עניין קצת יותר מיונית לוי
רק להסתכל עליהם מהצד או מערוצי חדשות שמאלנים זה לא נקרא ללמוד על תרבות
תשמעי את מוטי קידר הוא מזרחן שמבין עניין קצת יותר מיונית לוי
תקראי על הסכם חודייביה ומה מוחמד עשה ליהודי חייבר (זה נקרא מדיניות הםרת הסכמים באסלאם ) ואיך הערבים בישראל חזרו על זה בהסכמי אוסלו ואחרי ההתנתקות
ספיר נחום
תהילה נגר
ועוד המון נשים יהודיות שנפגעו נהרגו נאנסו
וזה לא אלימות רגילה שיש בכל מגזר
זה נקרא טרור לאומיני
ספיר נחום
תהילה נגר
ועוד המון נשים יהודיות שנפגעו נהרגו נאנסו
וזה לא אלימות רגילה שיש בכל מגזר
זה נקרא טרור לאומיני
אני אפילו לא אגיב לזה. את גזענית ברמות.
לילה טוב מותק.
לילה טוב מותק.
ברור שלא תגיבי יש אנשים שקשה להם לקבל את האמת המרה הזאת שנקראת "תרבות" אין מה לעשות זאת התרבות שלהם תרצי או לא תרצי והם גם מודים בזה אני עובדת עם מלא ערבים וערביות והם אומרים לי את זה
"אני לא רוצה לעבוד עם ערבים"
"אני מפחדת לגור בכפר"
"יש לך מזל שאת יהודיה"
ערביה אומרת ליהודיה שהתחתנה עם ערבי "איך וויתרת על המנטליות שלכם איך"
זה דברים שהם אמרו ערבים וערביות חילונים ודתיים
ומנגד
"בשבילי לשכב עם יהודיה זה כמו להרוג 10 חיילים"
זה דברים שראיתי ושמעתי
יכול להיות שזה בגלל שאני אשכרה גרה איתם חיה איתם מגיל 0 ואני לא יודעת איםה את גרה אבל בדרך כלל אנשים שחושבים כמוך זה אנשים פחות "מעורבבים"
יודעת מה אל תגיבי לי
תגיבי לעיתונאית הערביה שקראה לערבים ישראלים לאנוס יהודיות כמו שהיהודים אונסים את האדמות שלהם
לעיני על העולם בערך בטלוויזיה המצרית או הסורית או כל מדינת עולם שלישי אחרת שלהם
(עיתונאית ממש נאורה דרך אגב הרבה פחות גזענית ממני )
"אני לא רוצה לעבוד עם ערבים"
"אני מפחדת לגור בכפר"
"יש לך מזל שאת יהודיה"
ערביה אומרת ליהודיה שהתחתנה עם ערבי "איך וויתרת על המנטליות שלכם איך"
זה דברים שהם אמרו ערבים וערביות חילונים ודתיים
ומנגד
"בשבילי לשכב עם יהודיה זה כמו להרוג 10 חיילים"
זה דברים שראיתי ושמעתי
יכול להיות שזה בגלל שאני אשכרה גרה איתם חיה איתם מגיל 0 ואני לא יודעת איםה את גרה אבל בדרך כלל אנשים שחושבים כמוך זה אנשים פחות "מעורבבים"
יודעת מה אל תגיבי לי
תגיבי לעיתונאית הערביה שקראה לערבים ישראלים לאנוס יהודיות כמו שהיהודים אונסים את האדמות שלהם
לעיני על העולם בערך בטלוויזיה המצרית או הסורית או כל מדינת עולם שלישי אחרת שלהם
(עיתונאית ממש נאורה דרך אגב הרבה פחות גזענית ממני )
אני גרה בעיר מעורבת. אני חיה עם מוסלמים, נוצרים, יהודים, ואתאיסטים כל יום ביומו. בודהיסטים וכל השאר עוד לא שמעתי.
אז אני מכירה את זה, טוב מאוד. בדיוק בגלל זה אני יודעת שאין צורך ליצור הכללות.
לילה טוב, גזענית.
אז אני מכירה את זה, טוב מאוד. בדיוק בגלל זה אני יודעת שאין צורך ליצור הכללות.
לילה טוב, גזענית.
וואו אז החוסר מודעות ממש בשיא
ואני אומרת את זה חא בזלזול בשיא הכבוד
את כנראה לא ערה לדברים כמו התבוללות
שזה שואה לכל דבר שקורית בעם ישראל
וכן נכון שיש ערבים טובים
זה לא אומר שצריך להתחתן איתם
זה גם לא אומר שיהיה שלום
לא כי אני לא רוצה
כי עובדה שעד עכשיו ניסינו ונתנו שטחים ואנחנו חוטפים משם רק טילים
אבל עזבי את זה
בחיאת אחותי
רק תשמעי את הסיפור על יהודיי חייבר
אני בטוחה שאת בחורה חכמה ואת תעשי לבד 1+1
ואני אומרת את זה חא בזלזול בשיא הכבוד
את כנראה לא ערה לדברים כמו התבוללות
שזה שואה לכל דבר שקורית בעם ישראל
וכן נכון שיש ערבים טובים
זה לא אומר שצריך להתחתן איתם
זה גם לא אומר שיהיה שלום
לא כי אני לא רוצה
כי עובדה שעד עכשיו ניסינו ונתנו שטחים ואנחנו חוטפים משם רק טילים
אבל עזבי את זה
בחיאת אחותי
רק תשמעי את הסיפור על יהודיי חייבר
אני בטוחה שאת בחורה חכמה ואת תעשי לבד 1+1
אגב חחח
ראש העיר של רהט שאלו אותו פעם למה ערבים רוצים דווקא יהודיות
והוא ענה
כי אין לנו שוודיות היהודיות זה מה שיש לנו
ושאלו אותו למה שלא יתחילו עם ערביות
והוא אמר אצלנו לא מתעסקים ככה עם הבנות כי הבנות זה הכבוד שלנו
והוא בעצמו אמר שהמנטליות שלנו שונה
כי אצל יהודים אישה וגבר הם אותו דבר
ובתרבות של הבדווים גבר הוא השלטון העליון
(המילים הנאורות של ראש העיר רהט , לא שלי , כל הקרדיט אליו)
ראש העיר של רהט שאלו אותו פעם למה ערבים רוצים דווקא יהודיות
והוא ענה
כי אין לנו שוודיות היהודיות זה מה שיש לנו
ושאלו אותו למה שלא יתחילו עם ערביות
והוא אמר אצלנו לא מתעסקים ככה עם הבנות כי הבנות זה הכבוד שלנו
והוא בעצמו אמר שהמנטליות שלנו שונה
כי אצל יהודים אישה וגבר הם אותו דבר
ובתרבות של הבדווים גבר הוא השלטון העליון
(המילים הנאורות של ראש העיר רהט , לא שלי , כל הקרדיט אליו)
את משווה התבוללות לשואה...
דיי...
תכף גם תהללי את גולדשטיין. שחררי מרבי.
דיי...
תכף גם תהללי את גולדשטיין. שחררי מרבי.
כן כי בשואה נהרגו יהודים בגוף
שלהם
והתבוללות הורגת יהודים בנפש
זה אפילו יותר גרוע
מה יהודי ביהודי אם לא הנשמה שלו
ולא גולדשטיין פחות לא אמרתי ללכת רצוח אותם פשוט לא ללכת ולהרוג את עצמנו בשבילם כדי להיקרא "נאורים"
שלהם
והתבוללות הורגת יהודים בנפש
זה אפילו יותר גרוע
מה יהודי ביהודי אם לא הנשמה שלו
ולא גולדשטיין פחות לא אמרתי ללכת רצוח אותם פשוט לא ללכת ולהרוג את עצמנו בשבילם כדי להיקרא "נאורים"
חחח אנשים עושים מינוס על העובדה שמוסלמים הם בני אדם, תתבגרו
לשאלה, כן. אף פעם לא יהיה אהבת אמת בין עמים שונים אבל בין 2 אנשים בטח לא הכל זה פוליטיקה בעולם
לא בדיוק הכל פוליטיקה
אין עשן בלי אש ואי אפשר להתעלם מזה שטובחים בעם שלנו
מסתובבים ביננו יהודים שאשכרה האנשים שהם אהבו נהרגו בידי מוסלמים מחבלים
ועדיין מתנוססת באוויר שאלה כזאת ^ אחרי שטבחו בנו וטובחים עדיין
אני יודעת שיש ערבים טובים אבל וזה אבל גדול
בוא נגיד שהסכסוך הזה זאת לא הסיבה היחידה למה לא יכולה להיות אהבת אמת בין העמים האלה (משיכה זה דבר שונה משיכה יכולה להיות תמיד אבל משיכה היא לא אהבה)
כי כמו שלנו יש תורה וערכים שגדלנו עליהם
להם יש ערכים משלהם וחלק מהערכים האלה הם
יהודים הם צאצאי הקופים והחזירים
כל מי שלא הולך בדרך האסלאם כופר
יהודים צריכים ללכת בראש כפוף ליד מוסלמי
הוא צריך ללבוש בגד שיסמל שהוא יהודי
(אגב הטלאי הצהוב הוא המצרה מוסלמית לא גרמנית, תתחילו להתרגל לעובדה שה"סכסוך" בין יהודים לגויים בכללי -לא רק מוסלמים - לא התחיל לפני 100 שנה או בקום המדינה , ההיסטוריה של עם ישראל היא בת יותר מ100 שנה משהו כמו 3000 שנה)
ולמי שלא מכיר את הסיפור על מוחמד "הנביא" ויהודי חייבר אני מזמינה אותו להשכיל וללמוד היסטוריה של העם שלו
כי אם יהודים וערבים אוהבים אחד את השני לא תלוי בשכנות שלכם היום או ביחסי עובד מעביד שלכם או whatever
זה התחיל הרבה לפני
ולא סתם כי הם מדברים שפה אחרת ומנהגים אחרים או כל דבר אחר זה לא גזענות שטחית
זה על בסיס של היסטוריה של שנים על גבי שנים שהם רדפו אותנו
סבא רבא של סבא שלי נרצח על ידי מוסלמים (אוזבקים) בערב שבת
בגלל שלא הסכים להמיר את דתו לאסלאם
סבא שלי סיפר ששחטו אותו כמו כבש
אז האהבה שאתם מדברים עליה יכולה אולי להתקיים אם יהודים ישכחו מההיסטוריה והתרבות שלהם (התורה) ואם מוסלמים ישכחו את הדת שלהם( האסלאם)
אבל 2 הדברים האלה לא עומדים לקרות וגם אם זה יקרה (וזה כבר קרה במהלך ההיסטוריה)
המוסלמים יחזרו ל"מיטבם" מאוד מאוד מהר ויטבחו ביהודים מהסיבה הפשוטה
שהם כאן כדי להזכיר לנו את מה שאנחנו מנסים לשכוח בכוח - את היהדות שלנו
אנחנו מנסים להתעלם ממנה לפעמים להיות נאורים ומשכילים ומפותחים
ואז המוסלמים באים או הנוצרים (זה כל פעם בא בצורה שונה דרך אנשים שונים אבל זה תמיד אותו המסר)
וטובחים בנו וההיסטוריה מלאה בזה
שומר חומות
פיגועים
טרור לאומיני* בבנות יהודיות
מסעות צלב
פוגרומים (גם נוצרים וגם מוסלמים)
יהודי חייבר
אינקוויזיציות
מצריים
עשיו ויעקב
ישמעאל ויצחק
והכל בגלל סיבה אחת פשוטה
יהודים
שלא זוכרים את יהדותם
ואל תטעו זה שאתם במדינה יהודית לא אומר שהמדינה מזכירה לנו את ההיסטוריה שלנו
ההיסטוריה של המדינה אולי בת 70 שנה אבל העם הזה ההיסטוריה שלו ארוכה הרבה יותר ולא משנה כמה תעטפו אוצה באהבה וליברליות ונאורות זה לא יספק
אין שטיחים מספיק כבדים כדי לטאטא מתחתיהם את כל הרדיפות של הגויים כלפי יהודים
לאורך כל ההיסטוריה
אין עשן בלי אש ואי אפשר להתעלם מזה שטובחים בעם שלנו
מסתובבים ביננו יהודים שאשכרה האנשים שהם אהבו נהרגו בידי מוסלמים מחבלים
ועדיין מתנוססת באוויר שאלה כזאת ^ אחרי שטבחו בנו וטובחים עדיין
אני יודעת שיש ערבים טובים אבל וזה אבל גדול
בוא נגיד שהסכסוך הזה זאת לא הסיבה היחידה למה לא יכולה להיות אהבת אמת בין העמים האלה (משיכה זה דבר שונה משיכה יכולה להיות תמיד אבל משיכה היא לא אהבה)
כי כמו שלנו יש תורה וערכים שגדלנו עליהם
להם יש ערכים משלהם וחלק מהערכים האלה הם
יהודים הם צאצאי הקופים והחזירים
כל מי שלא הולך בדרך האסלאם כופר
יהודים צריכים ללכת בראש כפוף ליד מוסלמי
הוא צריך ללבוש בגד שיסמל שהוא יהודי
(אגב הטלאי הצהוב הוא המצרה מוסלמית לא גרמנית, תתחילו להתרגל לעובדה שה"סכסוך" בין יהודים לגויים בכללי -לא רק מוסלמים - לא התחיל לפני 100 שנה או בקום המדינה , ההיסטוריה של עם ישראל היא בת יותר מ100 שנה משהו כמו 3000 שנה)
ולמי שלא מכיר את הסיפור על מוחמד "הנביא" ויהודי חייבר אני מזמינה אותו להשכיל וללמוד היסטוריה של העם שלו
כי אם יהודים וערבים אוהבים אחד את השני לא תלוי בשכנות שלכם היום או ביחסי עובד מעביד שלכם או whatever
זה התחיל הרבה לפני
ולא סתם כי הם מדברים שפה אחרת ומנהגים אחרים או כל דבר אחר זה לא גזענות שטחית
זה על בסיס של היסטוריה של שנים על גבי שנים שהם רדפו אותנו
סבא רבא של סבא שלי נרצח על ידי מוסלמים (אוזבקים) בערב שבת
בגלל שלא הסכים להמיר את דתו לאסלאם
סבא שלי סיפר ששחטו אותו כמו כבש
אז האהבה שאתם מדברים עליה יכולה אולי להתקיים אם יהודים ישכחו מההיסטוריה והתרבות שלהם (התורה) ואם מוסלמים ישכחו את הדת שלהם( האסלאם)
אבל 2 הדברים האלה לא עומדים לקרות וגם אם זה יקרה (וזה כבר קרה במהלך ההיסטוריה)
המוסלמים יחזרו ל"מיטבם" מאוד מאוד מהר ויטבחו ביהודים מהסיבה הפשוטה
שהם כאן כדי להזכיר לנו את מה שאנחנו מנסים לשכוח בכוח - את היהדות שלנו
אנחנו מנסים להתעלם ממנה לפעמים להיות נאורים ומשכילים ומפותחים
ואז המוסלמים באים או הנוצרים (זה כל פעם בא בצורה שונה דרך אנשים שונים אבל זה תמיד אותו המסר)
וטובחים בנו וההיסטוריה מלאה בזה
שומר חומות
פיגועים
טרור לאומיני* בבנות יהודיות
מסעות צלב
פוגרומים (גם נוצרים וגם מוסלמים)
יהודי חייבר
אינקוויזיציות
מצריים
עשיו ויעקב
ישמעאל ויצחק
והכל בגלל סיבה אחת פשוטה
יהודים
שלא זוכרים את יהדותם
ואל תטעו זה שאתם במדינה יהודית לא אומר שהמדינה מזכירה לנו את ההיסטוריה שלנו
ההיסטוריה של המדינה אולי בת 70 שנה אבל העם הזה ההיסטוריה שלו ארוכה הרבה יותר ולא משנה כמה תעטפו אוצה באהבה וליברליות ונאורות זה לא יספק
אין שטיחים מספיק כבדים כדי לטאטא מתחתיהם את כל הרדיפות של הגויים כלפי יהודים
לאורך כל ההיסטוריה
באותו הנושא: