5 תשובות
מכירה כי היה לי ויהיה לי כנראה, מסכות בד, מסיכות בוץ, וקרם לחות וסבון פנים
תגידי, זו אדמומיות שמתגברת במזגן על חום?
שואל השאלה:
^כן שחם לי שקר לי שמביך או הסמקה וזה נהיה קיצוני
^כן שחם לי שקר לי שמביך או הסמקה וזה נהיה קיצוני
אנונימית
קיי אני לא אגיד לך מה אני חושבת שזה כדי שלא יצרחו לי פה "את לא רופאה מה את נותנת אבחון"
ולכן אמליץ לך ללכת לרופא עור לפני שאת מתחילה להסתיר את העור במייקאפ. יש טיפול לדברים כאלה.
ולכן אמליץ לך ללכת לרופא עור לפני שאת מתחילה להסתיר את העור במייקאפ. יש טיפול לדברים כאלה.
חומר דליק
באותו הנושא: