10 תשובות
אפשר לעשות משהו
לא חושב.. זכותו להעסיק את מי שהוא רוצה זה העסק שלו
נראלי
בעיקרון כן אם יש לך דרך להוכיח שזו באמת הסיבה
מצטערת לשמוע
אמר לך שזאת הסיבה?
אמר לך שזאת הסיבה?
אם נאמר לך שזאת הסיבה אז כן
את יכולה לתבוע אותו
את יכולה לתבוע אותו
אולי אם יש לך הוכחה שזאת הסיבה שהוא לא מעסיק אותך
כן, אבל יהיה קשה להוכיח שזה בא בעקבות זה.
ועזבי, אל תלכי לעבוד אצל מישהו שאת יודעת שלא רוצה אותך בעקבות המגבלה הזאת.
הוא אמור להתייחס אלייך כמו שהוא מתייחס לכולם.
ועזבי, אל תלכי לעבוד אצל מישהו שאת יודעת שלא רוצה אותך בעקבות המגבלה הזאת.
הוא אמור להתייחס אלייך כמו שהוא מתייחס לכולם.
זכותו להעסיק את מי שבא לו הוא לא חייב לך כלום
^לא נכון
אסור לו להפלות אותה עקב מוגבלות שיש לה
אסור לו להפלות אותה עקב מוגבלות שיש לה
באותו הנושא: