48 תשובות
כולם מושחתים
כולם מושחתים.
011
כולם לצערי:(
אף אחד.
ומי שיגיד לך אחרת, שקרן.
אין כולם שקרנים
יש כאלה שכן וכאלה שלא אבל כל עוד הם לא נתפסים אין דרך לדעת. אבל להגיד כולם זה סתם מוגזם
לצערנו אין דבר כזה כולם מושחתים
דווקא החכ"ים הפחות מוכרים הם הכי פחות מושחתים. יש הרבה חברי כנסת שכל מה שהם רוצים זה לדאוג לציבור, חבל שהם פחות מסוקרים.
כולם.
לא קיים אחד כזה
דוד בן גוריון
אין כזה דבר פוליטיקה בלי להיות מושחת
זה כמו סיר ללא מכסה
בן גביר
אנונימית
כולם מושחתים אם אני אלך לאנשים ברחוב שסתם משחקים כדורגל ואני אגיד להם שמי שמנצח את המשחק מקבל 500 שח הם ינסו לרמות אז אנשים עם הרבה יותר כוח והרבה יותר כסף לא ירמו?
אנונימי
בן גביר
איתמר בן גביר קל
בן גביר בנתיים לא נראה לי מושחת, הוא מסכן את משפחתו בכך שהוא לא מפחד להגיד את האמת
בן גביר רק שנה בפוליטיקה איזו מן דוגמא זאת
אנונימית
כולם שקרנים
אבל עם ביבי היה לנו טוב.
בן גביר
אנונימי
אין
לדעתי כמעט כולם מושחתים, על אף שיש המון פוליטיקאים שאנחנו לא שומעים עליהם בדרך כלל ואולי הם לא מושחתים
זה כמו שתשאר איזה דג לא שוחה במים
שס (דרעי שילם את חובו לחברה) , יהדות התורה , הבית היהודי , עוצמה יהודית.. לא מושחתים
אין כזה דבר אצלנו
כולם מושחטים.
כולם . מדינה בלי עתיד בלי תקווה ובלי חלום
אנונימי
איתמר בן גביר לדעתי
ליטרלי כולם.
פייגלין נראה לי. הוא ניסה, לא הצליח, ניסה שוב, לא הצליח והחליט שזה לא בשבילו ויצא. הנה פוליטיקאי שיודע מתי להפסיק
על בסיס מה אתם קובעים שכולם מושחתים?
כולם בפוליטיקה מושחתים.
בן גביר התותח! ומי שיעשה מינוסים מוזמן לכתוב על מה :)
זה לא להמציא את הגלגל, כי את זה אפשר להמציא.
זה לנסות להמציא משהו שלא קיים לא באופן תיאורטי ואף לא היפותטי.
אף אחד כולם חארטות
האמת שזהבה גלאון כנראה
אנונימי
הפוליטיקאי אינכזה דבר
הפוליטיקאי אינכזה דבר
גנץ, יועז הנדל, איתמר בן גביר
יש להם אהבה טהורה למדינה, אני לא מסכים עם הדעות של בן גביר אמנם אבל רואים שהוא אוהב כל כך את המדינה ויעשה הכל בשבילה, בניגוד לרוב חברי הכנסת שחושבים רק על הכיס שלהם
אולי ניצן הורוביץ
אנונימי
אף אחד כולם חארטות