15 תשובות
לא למה לי דה פאק
כן למה לא אם זה יפה ונחמד
לא הייתי קונה אבל זה לא כזה הזוי
לא הייתי קונה אבל זה לא כזה הזוי
לא מה זה נשמע כל כך מגעיל
לא
ממש לא
למה זה הזוי בחיי
ממש לא
אני רק רואה את זה אני מקבלת בחילה איכ
המחשבה שחיה מתה נמצאת בתוך משהו ששייך לך
אני רק רואה את זה אני מקבלת בחילה איכ
המחשבה שחיה מתה נמצאת בתוך משהו ששייך לך
איכ לא
שואל השאלה:
סתם עלה לי הרעיון מתוך האנשים האלה שמפחלצים את החיית מחמד שמתה להם אז הם הופכים אותה לבובה כזאת... או האלה שצדים איילים ושומרים את הראש שלהם ותולים על הקיר... אתם מכירים את הדברים האלה, אז סתם עלה לי מחשבה שזה לא החיה שלך אבל סוג חיה שאתה אוהב ורק האוזניים, עיניין אותי איך תגיבו לזה
סתם עלה לי הרעיון מתוך האנשים האלה שמפחלצים את החיית מחמד שמתה להם אז הם הופכים אותה לבובה כזאת... או האלה שצדים איילים ושומרים את הראש שלהם ותולים על הקיר... אתם מכירים את הדברים האלה, אז סתם עלה לי מחשבה שזה לא החיה שלך אבל סוג חיה שאתה אוהב ורק האוזניים, עיניין אותי איך תגיבו לזה
אנונימית
אני חושבת שגם הקטע עם האיילים זה מלחיץ^^
ממש לא, יש לי ארנב חי בבית וזה נורא לחשוב שהרגו אחד ודחפו את האוזניים שלו לצנצנת!
שואל השאלה:
הקטע של האיילים הזוי לגמרי. אבל לא יודעת למה המחשבה של אוזניין בתוך צינצנת עם כל מיני קישוטים של דשא ופרחים ומשהו כזה של יער ניראה נחמד בעיניי. אולי אני אזדעזע אם אראה את זה במציאות אבל המחשבה נחמדה בנתיים חח
הקטע של האיילים הזוי לגמרי. אבל לא יודעת למה המחשבה של אוזניין בתוך צינצנת עם כל מיני קישוטים של דשא ופרחים ומשהו כזה של יער ניראה נחמד בעיניי. אולי אני אזדעזע אם אראה את זה במציאות אבל המחשבה נחמדה בנתיים חח
אנונימית
שואל השאלה:
לב תכלת
לא הורגים אף חיה. החיה מתה לבד מזיקנה/ מחלה/ כל דרך שהיא שלא כוללת בני אדם. ורק אחרי לקחו את האוזניים
לב תכלת
לא הורגים אף חיה. החיה מתה לבד מזיקנה/ מחלה/ כל דרך שהיא שלא כוללת בני אדם. ורק אחרי לקחו את האוזניים
אנונימית
לא מה
באותו הנושא: