18 תשובות
שואל השאלה:
מה זה הרגילה?
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף לקחתי הופאון כי אני צריכה להטעין רק 50 וברב קו אונליין יש אפשרות רק ל200
אנונימית
בטוחה? ברב קו אונליין אפשר להטעין דם 50
שואל השאלה:
לא יודעת הייתה לי שם אפשרות רק ל200
אנונימית
נכנסת לערך צבור ואז עשית גמיש?
שואל השאלה:
חא יודעת באתי להטעין ואלה היו האפשרויות
אנונימית
מאוד מוזר. תפני אליי בפעם הבאה שאת מטעינה.
רב קו הרגילה
לא הבנתי.
לא הטענת?
שואל השאלה:
^עדיין לא
אני לא מבינה במה אני צריכה לבחור
ערך צבור? חופשי חודשי?
אנונימית
מהי התדירות שאת נוסעת בחודש?
שואל השאלה:
רגיל
דווקא איזה 3-4 פעמים בערך בשבוע
אני פשוט חייבת להטעין כבר כי גן בקרוב אני נוסעת לירושליים ותל אביב ברכבת ואני מהצפום
אנונימית
תוכלי לפנות אליי בפרטי על מנת לא להציף?
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
אני מטעינה מרב קו אונליין הסגולה אז נראלי שהיא
רב קו אונליין.
הופאון אפשר גם להטעין אבל פחות נוח להטעין שם וממש איטי שם, למרות זאת תשלום דרך הטלפון בהופאון מדהים
שואל השאלה:
אגב, להטעין בערך צבור?
אני לא מבינה בזה ערך צבור-חופשי חודש אני רק רוצה שכשאני ארצה לעלות לאוטובוס או רכבת או לא יודעת מה יהיה לי
אנונימית