7 תשובות
הגדרות- כללי- איחסון
הגדרות - כללי - איחסון באייפון
שואל השאלה:
כתוב לי 60.6 גיגה בית מתוך 128 זה בסדר? (אגב כמה יש לכם?)
כתוב לי 60.6 גיגה בית מתוך 128 זה בסדר? (אגב כמה יש לכם?)
אנונימית
זה בסדר
יש לי 600gb
יש לי 600 גיגה בייט
הגדרות, ואז את כותבת בחיפוש אחסון תלחצי על זה וזה מראה לך
באותו הנושא: