10 תשובות
הוא מושלםם!!
מכירה אותו רק מיופי אמיתי והוא נראה טוב שם
חמוד ברמות
ממש לא
שואל השאלה:
"משהו קריא" את אומרת ממש לא הכוונה לכך שהוא לא חתיך בכלל או שיש יותר חתיכים ממנו?אם כן אשמח לשמוע מי את חושבת יותר נאה ממנו
"משהו קריא" את אומרת ממש לא הכוונה לכך שהוא לא חתיך בכלל או שיש יותר חתיכים ממנו?אם כן אשמח לשמוע מי את חושבת יותר נאה ממנו
יש יותר
השני מיופי אמיתי הרבה מעליו לדעתי.
השני מיופי אמיתי הרבה מעליו לדעתי.
רגע רגע רגע איך שראיתי את השם של ג'ין הבנתי שמשהו פה לא מסתדר לי
ג'ין הוא החתיך העולמי
wwh❤
ג'ין הוא החתיך העולמי
wwh❤
הוא נראה טוב והוא חמוד ברמות אבל ממש לא יותר מטאה, לדעתי
אנונימית
הוא בהחלט נראה טוב אבל אם משווים אותו נגיד לאין יופ , אין יופ הרבה הרבה יותר חתיך ממנו ( לדעתי )
גין וטאהיונג הכי חתיכים בעולם:)
באותו הנושא: