4 תשובות
שואל השאלה:
^ אני מקווה שאתה צודק
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה :)
אנונימית
אל תהיי עצובה לכולם יש תקופות קשות בחיים שהם לבד החוכמה היא לעבור אותם בגבורה ולדעת שזה יעבור ויגיעו תקופות טובות יותר
היי אל תדאגי, את תמצאי את החברים האמיתיים שלך בסופו של דבר. יהיה בסדר אני מאמין 3> לכל דבר שאת צריכה אני פה :)