7 תשובות
מצאתי את החברים הנכונים שנתנו לי ביטחון
זייפתי ביטחון עצמי
עכשיו יש לי בשפע
את האמת שקיבלתי ביטחון לבד , לא אכפת לי מאחרים כבר ומכלום
לא התגברתי על זה עדיין
אני ביישן מאד, מעטים הפעמים שאני נפתח. קורה בעיקר כשאני שותה עד לכדי שכרות (נו, כמובן...) או בחברת חברים כשאני פשוט מכריח את עצמי להיפתח. אני מרשה לעצמי לצחוק, להיות מגוחך, א ביסלע משיגינער, ו-וואלה זה משתלם, עדיף מלהיות בצד ולאכול את הציפורניים והלב.
מצאתי חברים אחרים
אחרי שהיה עלי חרם פשוט הביטחון שלי ממש עלה כי הבנתי שתמיד יחשבו עלייך דברים
הבנתי שאם אני ליד אנשים לא ביישנים ואני מתביישת זה סתם מביך או אם נגיד אני נפגשת עם אנשים ביישנים ויש שתיקה ארוכה מביכה ומשעמם זה סתם מביך אז להגיד משהו לדבר או להביא נושא קיצור נראלי שהבנתם...
אנונימית