5 תשובות
כן, כנראה שעדיין לא התגברת
בהחלט ...גם אחרי 5 שנים...
שואל השאלה:
אבוי לי אם יעברו חמש שנים ועדיין אחשוב עליה
אנונימי
אבוי לך ומאחל לך שלא...אבל אם היה קשר משמעותי זה דיי הגיוני שתחשוב עליה מידיי פעם...תלוי באיזה מצב תהיה בחיים...
לגיטימי להתגעגע תמיד
זה לא אומר בהכרח שלא התגברת