6 תשובות
זה מאוד סובייקטיבי, כל אחד מבדיל אחרת, את תדעי כזה יקרה
כשזה*
שואל השאלה:
כי אני מרגישה עכשיו משהו למישהו, אבל אני לא יודעת להבדיל אם זה קראש רגעי או שאני באמת מאוהבת
כי אני מרגישה עכשיו משהו למישהו, אבל אני לא יודעת להבדיל אם זה קראש רגעי או שאני באמת מאוהבת
אנונימית
התאהבות זה יותר עמוק כזה הרגש ממש חזק וסוחף כזה
התאהבות זה שאם יש לך פרפרים בבטן ממנו, את רק מחכה לראות אותו, כשהוא נותן לך חיבוק הלב שלך על 200, כשיש ביניכם קשר עין את משתגעת
וקראש זה פשוט שאת חושבת שמישהו חתיך או מוצא חן בעינייך
אבל יכול להיות שיש לך קראש על מישהו ואת גם מאוהבת בו
זה דיי אותו דבר
אבל התאהבות זה יותר רציני
וקראש זה פשוט שאת חושבת שמישהו חתיך או מוצא חן בעינייך
אבל יכול להיות שיש לך קראש על מישהו ואת גם מאוהבת בו
זה דיי אותו דבר
אבל התאהבות זה יותר רציני
כן החרא הזה מבלבל גם אני ככה אבל תכלס תזרמי עם איך שאת מרגישה את לא חייבת לדעת מה את מרגישה רק להרגיש את זה(:
באותו הנושא: