7 תשובות
קרה לי כשהייתי קטנה
כן!!
יצא לי גם כמעט להקיא עליהם
שואל השאלה:
השלב זה בטיפןל הרבה יותר מלחיץ אותי מהזריקות, אני רציני
אנונימי
זה באמת יותר מלחיץ
דיי זה פחד ילדות שלי להקיא עליהם
שואל השאלה:
ואני עוד בן 16 וחצי
אנונימי
תמיד הייתי נחנקת מזה ופעם זה שרט אותי בלמעלה וירד לי דם _
מאז פחדתי מצילומים
זה אף פעם לא נעים, אבל כדי להחליש את רפלקס ההקאה אפשר לעשות את הדבר הזה בתמונה שצירפתי בלינק. לי אישית זה באמת עובד, ואין מה להפסיד. פשוט להחזיק את האגודל חזק עם שאר האצבעות, זה מפעיל משהו שקשור לרפלקס איכשהו ומחליש/מבטל אותו
באותו הנושא: