11 תשובות
אין
נראה לי שבשום מקום נורמלי לא יסכימו
רק מגיל 16
אמא שלי אומרת שיש אבל היא לא ממליצה לעשות בגיל הזה
יש מקומות אבל ממש לא מומלץ
שואל השאלה:
למה לא?..
למה לא?..
אנונימית
איזה קעקוע את רוצה לעשות?
את כנראה תתחרטי על זה בעתיד או שהוא ידהה או שיתקמט.
אני עשיתי ביום הולדת 14 ולא אכפת לי מה יקרה בעתיד.
אני עשיתי ביום הולדת 14 ולא אכפת לי מה יקרה בעתיד.
אין לי שמץ אבל אני יודעת שהבת של מיכל הקטנה עשתה בגיל 14 עם אמא שלה קעקועי ביחד
שואל השאלה:
^^^אני רוצה בגב התחתון מצאתי בפינטרסט תמונה של זה וממש התחברתי לזה
^^^אני רוצה בגב התחתון מצאתי בפינטרסט תמונה של זה וממש התחברתי לזה
אנונימית
אל תעשי משהו שמצאת בפינטרסט
זה כבר עונה לך על למה לא לעשות בגיל 13
זה כבר עונה לך על למה לא לעשות בגיל 13