8 תשובות
שלום
היא נראת סבבה
אנונימית
אני, בעייני היא לא מכוערת.
היא לא מכוערת והיא לא יפה
אנונימית
היא בסדר..
אבל לא מכוערת
ביום שמשה נכנס היא הייתה ממש יפה בכללי היא סבבה
היא יפה בתמונה של הקיר
ממש לא
אנונימי
היא חמודה.
אנונימית