8 תשובות
אם את מרגישה שאין חיבור תעזבי אותה. טיפול חסר תועלת אם אין קשר טוב עם המטופל
את כנראה צריכה מישהו אחר
את כנראה צריכה מישהו אחר
שואל השאלה:
יש כימיה מעולה זה לא קשור
יש כימיה מעולה זה לא קשור
אנונימית
את אמרת שאין חיבור זה אומר שאין כימיה
כל הקטע שיהיה כימיה שתרגישי בנוח הפסיכולוגית לא צריכה להיות דווקא מישהי עם חליפה משקפיים וקלסר ביד היא יכולה להיות המורה שלך החברה שלך מישהי באוטובוס מישהי ברכבת אל תתייאשי!
לא כל כך... אבל היט פסיכולוגית, תנסי להפתח יותר
שואל השאלה:
חח אמרתי שיש לי חיבור איתה
חח אמרתי שיש לי חיבור איתה
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי להסביר שזה לא קרה כי אין לי חיבור איתה כי יש לי חיבור מעולה איתה
ניסיתי להסביר שזה לא קרה כי אין לי חיבור איתה כי יש לי חיבור מעולה איתה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי לא ניסחתי נכון
אולי לא ניסחתי נכון
אנונימית
באותו הנושא: