התחברות
הרשמה
שיבצו אותי בתיכון לכיתה שכולם כבר בחבורות ואני לחוצה רצח לקראת היום הראשון , מה לעשות???
יש לי חרדה חברתית אז יהיה לי קשה עוד יותר להתחבר ולא בא לי להיות לבד כמו שהייתי 3 שנים בחטיבה.
אני רועדת בזמן שאני כותבת את זה
25 באוגוסט 2022, 16:50
תשובה אחת
קרה לי גם אותו דבר, אבל הגעתי וכולם קיבלו אותי ממש נחמד, תנסי להתחבר לכמה בנות דרך האינסטגרם או משהו וזה יחסוך לך מבוכה
ד
דני המלכה