30 תשובות
לא.
זה ממש מקסים והלוואי על כולם ילדים כמוך
ממש לא ..
גאווה אני כל פעם משתדל
להיות יותר נחמד יותר טוב
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימית
בכלל לא
צריך להעריך את ההורים שלך כל יום בחיים שלך
ולא להתבייש בהם חלילה
מעריך אותך על זה
לא ממש לא ,אני בת 13 ועושה את זה וגם שאני אהיה בת 16,17,18 אני אעשה את זה
לא, בת 14.5 ועושה את זה גם
לא את אוהבת את ההורים שלך מה הבעיה אני 15 ועושה את זה כאילו לא כל לילה אבל פה ושם
לא נראה לי כי זה פשוט אומר שאת אוהבת אותם ולא רוצה להיפרד אבל אני לא עושה את זה אבל זאת את אז תשארי אותו דבר 3>
וואו זה מושלם בעיניי
זה מראה על חיבור קרוב עם ההורים וזה בכלל לא מוזר
ממש לא. זה מעולה
לא מביך בכלל! זה דווקא מקסים בעיניי (:
לא אני גם עושה את זה
גם אני עושה את זה :)
דווקא חמוד
כן,אני מחקה למינוסים
אנונימית
לא. כל הכבוד לך!
זה ממש לא מביך
מה פתאום. אני בת 16 ועושה את זה עדיין :)
לא גם בגיל 40 אנשיםנעושים את זה
קצת
עד גיל 18 עשיתי את זה. גם שיצאתי מהאוטו אחרי שהקפיצו אותי לאנשהו
אנונימית
לא מביך
לא, גם אני עדיין עושה את זה :)
באותו הנושא: