9 תשובות
בהתחשב בעובדה שאם זה בדשא ירמסו אותך זה קצת לא יעיל
אנשים ידחפו וכמובן שאנשים יעמדו, ככה שאת לא תראי כלום וככל הנראה ידחפו אותך
אנשים ידחפו וכמובן שאנשים יעמדו, ככה שאת לא תראי כלום וככל הנראה ידחפו אותך
שואל השאלה:
אוי לא מה אני עושה עכשיו:/
אוי לא מה אני עושה עכשיו:/
אנונימית
אני מניחה שאת יכולה להביא איתך משקה כלשהו כדי לא להיות עייפה ולא להתייאש מהעמידה הממושכת, להביא נעליים נוחות ולהגיע מוקדם כדי לתפוס מקום ליד הגדר
שואל השאלה:
רגע זאת פעם ראשונה שלי בדשא את יודעת אולי לתאר לי איך זה? כאילו אני פשוט בכלל לא יודעת מה הולך להיות אני בכלל אראה משהו בבמה? או שבקושיי?
רגע זאת פעם ראשונה שלי בדשא את יודעת אולי לתאר לי איך זה? כאילו אני פשוט בכלל לא יודעת מה הולך להיות אני בכלל אראה משהו בבמה? או שבקושיי?
אנונימית
זה בתל אביב?
אני נגיד הייתי בהופעה של מארון פייב בדשא והיה עמוס ואיכשהו הצלחנו לקראת סוף ההופעה להגיע לשורה הראשונה בדשא
אם את מגיעה ראשונה רק תקווי שתוכלי לתפוס מקום לא מול העמוד המעצבן הזה כי הוא יסתיר לך הכל
ולשבת אין סיכוי כי אנשים ירמסו אותך
אני נגיד הייתי בהופעה של מארון פייב בדשא והיה עמוס ואיכשהו הצלחנו לקראת סוף ההופעה להגיע לשורה הראשונה בדשא
אם את מגיעה ראשונה רק תקווי שתוכלי לתפוס מקום לא מול העמוד המעצבן הזה כי הוא יסתיר לך הכל
ולשבת אין סיכוי כי אנשים ירמסו אותך
זה הופעה לא? עם זה מוזיקה וזה צריך לרקוד וזה אבל אם לא וזה הופעה למשל עם שחקנים וזה אז אפשר
קיצר אם זה משהו אקטיבי אז לא ואם זה משהו יותר רגוע אז כן אפשר
שואל השאלה:
^^^ההופעה בזאפה לייב פארק ראשון לציון
^^^ההופעה בזאפה לייב פארק ראשון לציון
אנונימית
אה אני לא הייתי בהופעה שם אבל אני מניחה שזה אותו סגנון
לא מומלץ לשבת כי את גם לא תראי וגם ידרכו עלייך או ידחפו אותך
לא מומלץ לשבת כי את גם לא תראי וגם ידרכו עלייך או ידחפו אותך
באותו הנושא: