3 תשובות
את כמה יחידות עושה?
שואל השאלה:
4
אנונימית
יוו מוזר ליי טריגו בכיתה ט'?? כאילו הייתי 3 בכיתה ט'
אבל רק בכיתה י' כולם התחילו ללמוד טריגו (בי' הייתי כבר 4)
את בבית ספר מתקדם?? או שזה פשוט אני שלא יודעת ש4+ בכיתה ט' לומד טריגו ?