18 תשובות
אני לא אוהב ורק מהטמבנייל אני צוחק
לונה תמיד בופ
מציק אותי. עברית קשה שפה
שואל השאלה:
אתה יודע לגמרי שפספסתי אות אל תחפש תשובה " מצחיקה " ותענה את זה
eom
במקרה נתקלתי אז ניצלתי הזדמנות
אני ממש אוהבת אותו וגם למדתי את הריקוד בפזמון
אנונימית
אם להגיד בכנות...
זה נחמד... אבל לא יותר מזה
אני מעדיפה יותר להקות של בנות כמו:
itzy
gidle
אני מתחברת לסטייל שלהם יותר
ואם בכללי אז stray kids זה הדבר הכי מדהים
שואל השאלה:
^ למה מה אמרתי .. ?
eom
^^
להתבגר? למה בגלל שאנחנו שומעות פופ קוריאני?
זאת מוזיקה לכל דבר אתה שולל את זה רק בגלל
שזה קוריאני אם כבר אתה צריך להתבגר.
שיר מעולה
מה זה גם גיימרס
שואל השאלה:
תכתוב grimes בגוגל .. ?
eom
אה התבלבלתי חשבתי כתבת גיימרס
התכוונת לבת זוגתו של אילון מאסק?
שואל השאלה:
זאת היא ..
eom
שואל השאלה:
מציק אותי שכתבתי " אוהבי קייפופ " ונכנסתם ..
eom
מה הקשר להתבגר?