5 תשובות
את מנתחת לי את צבי הנינגה גברת
אחי לא רוצה לבאס אותך אבל חוץ ממיכלאנגלו כל הצבים מתו
^ אשמח להסבר על זה שהם מתו
ואני חושבת שרפאל זו אחלה דמות אבל היא כנראה קצת אגרסיבית מדי בשביל לקבל את כל ההחלטות שלהם בצורה חכמה ולא אימפולסיבית
שואל השאלה:
לדעתי עם קצת הדרכה וקצת תהליך של התבגרות הוא יכל להיות מנהיג שליאונרדו לא יכול אפילו לחלום להיות
הוא נראה לי בטבע שלו אימפולסיבי מדי אני לא חושבת שזה היה משנה אותו, אולי רק מוסיף לו לאגו אם כבר
דרך אגב זה לא בא מהייט עליו הוא היה האהוב עליי