7 תשובות
לא כלכך עמוסה
יש עומסים אבל זה לא משהו מוגזם
יש עומסים אבל זה לא משהו מוגזם
לא עמוסה
בהצלחה
בהצלחה
יש הרבה מבחנים אבל בסדר לא כזה גרוע
שואל השאלה:
כמה עמוסה ביחס לכיתה ח נגיד? (אצלי כיתה ח הייתה ממש לא עמוסה)
כמה עמוסה ביחס לכיתה ח נגיד? (אצלי כיתה ח הייתה ממש לא עמוסה)
אנונימי
לא עמוסה בכלל.
גם ביחס לכיתה ח' - לא הרבה, לפחות לא אצלי.
גם ביחס לכיתה ח' - לא הרבה, לפחות לא אצלי.
אנונימי
אצלי ח הייתה יותר עמוסה מ ט
היא עמוסה אבל בעיקר בחודשים הראשונים (לפחות אצלי זה היה ככה)
זה לא מוגזם מדיי, אבל ביחס לכיתה ח אז כן, מרגישים הבדל (שוב, זה תלוי בבית ספר, אצלי כיתה ח כן הייתה עמוסה)
זה לא מוגזם מדיי, אבל ביחס לכיתה ח אז כן, מרגישים הבדל (שוב, זה תלוי בבית ספר, אצלי כיתה ח כן הייתה עמוסה)
באותו הנושא: