7 תשובות
לא כלכך עמוסה
יש עומסים אבל זה לא משהו מוגזם
לא עמוסה
בהצלחה
יש הרבה מבחנים אבל בסדר לא כזה גרוע
שואל השאלה:
כמה עמוסה ביחס לכיתה ח נגיד? (אצלי כיתה ח הייתה ממש לא עמוסה)
אנונימי
לא עמוסה בכלל.
גם ביחס לכיתה ח' - לא הרבה, לפחות לא אצלי.
אנונימי
אצלי ח הייתה יותר עמוסה מ ט
היא עמוסה אבל בעיקר בחודשים הראשונים (לפחות אצלי זה היה ככה)
זה לא מוגזם מדיי, אבל ביחס לכיתה ח אז כן, מרגישים הבדל (שוב, זה תלוי בבית ספר, אצלי כיתה ח כן הייתה עמוסה)