4 תשובות
הייתי בשניידר אבל במחלקה הפתוחה לא במחלקה להפרעות אכילה ויחסית סבבה שם
תל השומר
תל השומר
בתל השומר. חברה שלי אושפזה שם
אנונימית
באותו הנושא: