3 תשובות
למה ארוחה ראשונה עכשיו? אם את רעבה תאכלי
בסדר למה? לירידה במשקל?
הכל בסדר במינון מסויים.
תאכלי ארוחות מסודרות ומשביעות.
שואל השאלה:
קמתי ממש מאוחר היום כשאני קמה אין לי תאבון בגלל זה
אנונימית