3 תשובות
למה ארוחה ראשונה עכשיו? אם את רעבה תאכלי
בסדר למה? לירידה במשקל?
הכל בסדר במינון מסויים.
תאכלי ארוחות מסודרות ומשביעות.
הכל בסדר במינון מסויים.
תאכלי ארוחות מסודרות ומשביעות.
שואל השאלה:
קמתי ממש מאוחר היום כשאני קמה אין לי תאבון בגלל זה
קמתי ממש מאוחר היום כשאני קמה אין לי תאבון בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: