8 תשובות
כן יא חיי על הקצה
לא כדאי
כן
יום אחרי היא הכי טעימה עם העובש ככה בלי הגזים יאמיי
כן
שתיתי פפסי שהתאריך שלה פג לפני חודשיים בטעות והטעם שלה היה סבבה רק התופעות לוואי היו לא. לא בידיוק כיפיות ;)
באותו הנושא: