4 תשובות
פשוט תהיה אתה
אל תהיה סימפ
אל תהיה סימפ
שואל השאלה:
הרגיל שלי משעמם אני לא אחד שמתרגש מהרבה דברים
הרגיל שלי משעמם אני לא אחד שמתרגש מהרבה דברים
אנונימי
בעיקר בעיקר להצחיק, להיות קליל אבל גם לדבר חכם ולא סתם טמטום כזה, בלי יותר מדי רמיזות פעם ב לכתוב משהו שהיא תחשוב עליו למשל" את יודעת על מה חשבתי?" ואז להתנתק מהווטצאפ איזה 4 שעות ואז לכתוב לה את ממש יפה או כל דבר כזה אבל לעשות את זה פעם אחת לא יותר
תראה במה היא מתעניינת ותדבר על דברים שקשורים לזה ואלייך
אם נגיד אתה רואה שיש לכם תחביב משותף לדבר על זה, אם נגיד אני מתעניינת במשהו ואני רואה שזה שאני מדברת איתו מבין בזה זה די מושך
ובכללי לקלוט את הוייב שלה ולהצחיק וכאלה
אל תשחק משחקים לכתוב משהו ולהתנתק ברור שזה יגרום לה לחשוב עלייך אבל לא בהכרח לטובה זה יותר מעצבן
אם נגיד אתה רואה שיש לכם תחביב משותף לדבר על זה, אם נגיד אני מתעניינת במשהו ואני רואה שזה שאני מדברת איתו מבין בזה זה די מושך
ובכללי לקלוט את הוייב שלה ולהצחיק וכאלה
אל תשחק משחקים לכתוב משהו ולהתנתק ברור שזה יגרום לה לחשוב עלייך אבל לא בהכרח לטובה זה יותר מעצבן
באותו הנושא: