20 תשובות
יש סיכוי אבל לא בהכרח
שואל השאלה:
זה או שאני מוזר או שאני חתיך לא ?
כי יותר מסתכלות עליי מעל אחרים אני חושב
אנונימי
או שאתה מוזר או שאתה חתיך או שיש בך משהו יוצא דופן
^^לא..
אנשים מסתכלים זה לא בהכרח אומר עלייך משהו
או שאתה חתיך, או שיש לך משהו בשן, או שאתה פשוט נראה פתטי
שואל השאלה:
מה זה פתטי ? אני מתלבש רגיל ואנשים מתנהגים אליי רגיל...
אנונימי
אז כנראה שמסתכלים עליך כי אתה חתיך, סה"כ נתתי אופציות נחמדות
אם אני מסתכלת על מישהו זה או כי הוא מושך או כי הוא ממש חתיך ובא לי שהוא יתחיל איתי
שואל השאלה:
מה ההבדל בין מושך לחתיך ?
אנונימי
מושך זה הרבה יותר טוב
אתה מושך את העין
אם אין בך משהו חריג אז פשוט אתה חתיך
מושך זה פשוט מושך. נגיד אופק מהאח הגדול מושך אבל לא חתיך. על זה נקרא מכוער חתיך וחתיך מכוער. מכוער חתיך זה שהוא מושך אבל מכוער וההפך..
וואו בול!!! אופק מושך, וזה הופך אותו לחתיך ואז כל פגם בו מייפה אותו.
כןן
ייתכן
מושך זה מישהו שמושך אנשים אליו.


הייתי אומרת שהארווי ספקטר מושך. אבל הוא לא חתיך
או שאתה נראה טוב
או שיש לך משהו כמו שיער כחול שגורם להן להסתכל
או שאתה מוזר או שאתה חתיך
חתיך סוס?^^^
מי אומר את זה
כנראה שיש לך יופי מיוחד ואתה חתיך סוס וגבר על חלל