6 תשובות
כדאי שתבטלי.
לא אל תלכי לעבודה גמורה אם זו האפשרות שיש לך
שואל השאלה:
תוכלו לנסח לי הודעה?
תוכלו לנסח לי הודעה?
אנונימית
היי סליחה על ההתרעה הקצרה
כל הלילה לא ישנתי, אני לא מרגישה טוב בכלל
לא אוכל להגיע
כל הלילה לא ישנתי, אני לא מרגישה טוב בכלל
לא אוכל להגיע
תקחי כדור ואם לא עוזר תבטלי
היי סליחה על העדכון בדקה התשעים..
כל הלילה לא ישנתי בגלל שלא הרגשתי טוב בכלל,
לא אוכל להגיע מקווה שזה בסדר. 3>
כל הלילה לא ישנתי בגלל שלא הרגשתי טוב בכלל,
לא אוכל להגיע מקווה שזה בסדר. 3>
אנונימית
באותו הנושא: