10 תשובות
זה קשה ללמוד מיוטיוב או כאלה
אבל יש קורסים שהם בשביל זה תלוי מה את מעדיפה
את רוצה סוג מסוים של תכנות? תקראי על כל מיני שפות ותחליטו איזה בא לך ואז תחפשי קורסים של זה
אבל יש קורסים שהם בשביל זה תלוי מה את מעדיפה
את רוצה סוג מסוים של תכנות? תקראי על כל מיני שפות ותחליטו איזה בא לך ואז תחפשי קורסים של זה
בטח, יש המון חומר באינטרנט לגבי תכנות, לגבי השניים האחרים אני פחות יודע כי אני מתעניין רק בתוכנה אישית.
אבל זה כן דורש רמה מסויימת של אנגלית.
אבל זה כן דורש רמה מסויימת של אנגלית.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^מזתומרת שפות?
חחח אני לא מבינה בזה כלום..
^^^מזתומרת שפות?
חחח אני לא מבינה בזה כלום..
אנונימית
שמעתי שאפשר ללמוד עצמאית..ללא שום מסגרת..דרך האינטרנט..אך לצערי לו עולה לי כרגע השם..,בלי קשר יש המון מורים ללמוד פרונטלית..נסה לברר מישהו מהתחום להכוונה..
שואל השאלה:
^^כשמרחיבים מדעי המחשב מה לומדים?
^^כשמרחיבים מדעי המחשב מה לומדים?
אנונימית
ממליץ על האתר שלי - יש שם קורסי וידאו בעברית. בינתיים עדיין אין הסברים ממש על תכנות, אבל הרבה דברים של מדעי המחשב ("סייבר") מסביב יש
קישורים מצורפים:
יש את המחברות של ים באינטרנט, יש הסברים פשוטים איך להתקין פייתון/ג'אווה/סי פלוס ואחרים, ממליצה לך על פייתון, זה מה שהמליצו לי, שפה פשוטה יחסית כי היא שאולה מאנגלית (אז קל יותר לכתוב), תכתבי ביוטיוב איך להתקין פייתון, תורידי לזה אזור כתיבה (sublime text 3 או משהו אחר) ותסתכלי על המחברות של ים. אחרי זה תוכלי להירשם לקורסים אינטרנטיים שכן יעלו כסף - אבל ילמדו אותך לתכנת ברמה טיפה יותר גבוהה.
בהצלחה.
בהצלחה.
שואל השאלה:
thegever123
אני בחמש יחידות
בעיקרון היא סבבה
לא ממש גבוהה כאילו יש דברים שאני לא מבינה אבל אנגלית סבבה נראה לי
thegever123
אני בחמש יחידות
בעיקרון היא סבבה
לא ממש גבוהה כאילו יש דברים שאני לא מבינה אבל אנגלית סבבה נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^מה זה המחברות של ים?
אתר?
^^^מה זה המחברות של ים?
אתר?
אנונימית
הנה.
באותו הנושא: