78 תשובות
לא רואה בזה משהו רע
אני התחלתי לראות מארוול בגיל 11, בגיל 12 הייתי מעריצה אובססיבית
לדעתי זה בסדר
לדעתי זה בסדר
סבבה
רע מאיזה בחינה?
אנונימי
שואל השאלה:
בגיל זה סבבה? אני כבר רואה
אני עכשיו ראיתי את קפטן אמריקה מלחמת האזרחים
ספוילר!!! (לא אשקר הלב שלי דפק ברמות בכמה מהמקרי מוות שם)
בגיל זה סבבה? אני כבר רואה
אני עכשיו ראיתי את קפטן אמריקה מלחמת האזרחים
ספוילר!!! (לא אשקר הלב שלי דפק ברמות בכמה מהמקרי מוות שם)
אנונימית
שואל השאלה:
זה סבבה? או שאני ילדותית
זה סבבה? או שאני ילדותית
אנונימית
זה טוב מאוד וזה גם חינוך טוב
לא כל הסרטים מתאימים, התחלתי להראות לאח שלי הקטן מארוול (איירון מן 1) והפסקתי כי מסתבר שיש קטעים ממש בוטים ומיניים ששכחתי
אני אצטרף פה ואגיד גם, אני לא רואה בזה שום דבר רע.
חינוך טוב!!!!
אין בזה שום בעיה בכלל
ממש לא! זה משעמם בטירוף
אנונימית
מה הבעיה התחלתי לראות בגיל תשע וזה מדהים
זה מעולה אני התחלתי בגיל 9
גיל שבו זה הזמן להתחיל לראות אבל כשרואים את אירון מן 1 לראות את האחד המצונזר
לא משהו רע. אני התחלתי בגיל 8 בגלל שכל המשפחה שלי מעריצים. מה שכן עדיף לראות עם מבוגרים שיוכלו להגיד מה מתאים לראות או לא.
אני התחלתי בגיל 8
זה גיל מעולה להתחיל לראות מארוול
אין בעיה.
למה שזה יהיה נורא
שואל השאלה:
ראיתי את איירון מן חחח
אין לי בעיה עם זה אבל שאלתי אם זה נורמאלי
ראיתי את איירון מן חחח
אין לי בעיה עם זה אבל שאלתי אם זה נורמאלי
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי את שלושתם
ראיתי את שלושתם
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה לפי הסדר יציאה, אבל עשו לי כבר מלא ספוילרים להמשך ככה שאני גם יודעת הכל עד תור אהבה ורעם
אה ולא התאפקתי וראיתי את אני גרוט ואת שי האלק לפני כולם
אני רואה לפי הסדר יציאה, אבל עשו לי כבר מלא ספוילרים להמשך ככה שאני גם יודעת הכל עד תור אהבה ורעם
אה ולא התאפקתי וראיתי את אני גרוט ואת שי האלק לפני כולם
אנונימית
סבבה לגמרי אפשר לראות עם מבוגר אם לא מתאים
בסדר לגמרי
שואל השאלה:
אני רואה מארוול פחות דיסני (חולה על דיסני אבל שואלת אם זה בסדר שאני רואה מארוול)
אני רואה מארוול פחות דיסני (חולה על דיסני אבל שואלת אם זה בסדר שאני רואה מארוול)
אנונימית
שואל השאלה:
האמת אני די "בוגרת" לגילי (אני יודעת זה מעצבן שאומרים את זה אבל אני מתכוונת שאני מבינה מה קורה שם וכל זה)
האמת אני די "בוגרת" לגילי (אני יודעת זה מעצבן שאומרים את זה אבל אני מתכוונת שאני מבינה מה קורה שם וכל זה)
אנונימית
מה הבעיה?
מצוין
מצוין
^^בדיוק
כולם חושבים שאנחנו לא מבינים את כל הקטעים שם
אני לא תמים
הבנתי הכל
כולם חושבים שאנחנו לא מבינים את כל הקטעים שם
אני לא תמים
הבנתי הכל
לא נראלי אתה בגיל לאפלקציה תפרוש
אנונימי
לדעתי זה בסדר גמור אם לא קשה לך עם סצנות מוות כי יש. אני התחלתי ב13 וקצת ואני חושבת שזה מדהים ומצטערת שלא התחלתי קודם, מכירה כאלו שהתחילו גם ב11 וגם ב7-8
חוץ מזה, זה מדהים, אני נגיד גדלתי על הסדרות המצוירות של מארוול (תמיד אזכור את ספיידי3>)
תהני!
חוץ מזה, זה מדהים, אני נגיד גדלתי על הסדרות המצוירות של מארוול (תמיד אזכור את ספיידי3>)
תהני!
שואל השאלה:
בדיוק^ ^^
יש אנשים שאומרים לי "את רואה מארוול? זה לא השלב של איכ בנים?"
בדיוק^ ^^
יש אנשים שאומרים לי "את רואה מארוול? זה לא השלב של איכ בנים?"
אנונימית
ההומור של טוני הוא כמו של בארני
שואל השאלה:
מוות כן טיפה קשה לי אבל אני מתמודדת עם זה
אבל זה גם עושה לי די טוב לראות מארוול ^לוקי
מוות כן טיפה קשה לי אבל אני מתמודדת עם זה
אבל זה גם עושה לי די טוב לראות מארוול ^לוקי
אנונימית
סבבה לגמרי, גם אני התחלתי בגיל הזה ומכיר כאלה שהתחילו שנתיים לפני
ראיתי מארוול (ספיידרמן ליתר דיוק) משהייתי בגן
שואל השאלה:
אמפג תודה אני בחמות!!
אמפג תודה אני בחמות!!
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בטוחה שבקושי יענו לי
הייתי בטוחה שבקושי יענו לי
אנונימית
ביקום הקולנועי לפחות אין קטעים מיניים אז זה סבבה ואף טוב
שואל השאלה:
^^ כן אני רואה לפי סדר (למרות שהיות התפתתי וראיתי שי האלק ואיי אמ גרוט)
אבל אני כבר יודעת עת כל האמסיו רק מספוילרים
^^ כן אני רואה לפי סדר (למרות שהיות התפתתי וראיתי שי האלק ואיי אמ גרוט)
אבל אני כבר יודעת עת כל האמסיו רק מספוילרים
אנונימית
אין בעיה עם זה, אבל חלק מהסדרות כמו מון נייט לא כזה הייתי ממליץ
שואל השאלה:
יש בדיחות מיניות ועוד משהו באיירון מן, אבל לא כזה מפריע לי
אה וראיתי את הספיידרמנים לא מהאמסיו אבל זה לא נראלי קשור
יש בדיחות מיניות ועוד משהו באיירון מן, אבל לא כזה מפריע לי
אה וראיתי את הספיידרמנים לא מהאמסיו אבל זה לא נראלי קשור
אנונימית
שואל השאלה:
מונייט זה 16 פלוס לא?
מונייט זה 16 פלוס לא?
אנונימית
לגיטימי
ילדותי? מבוגרים רואים את זה אפילו מה הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת אם אני ילדותית שאני לחוצה מהמוות אבל עדיין נהנית לראות
אני מתכוונת אם אני ילדותית שאני לחוצה מהמוות אבל עדיין נהנית לראות
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
אני התחלתי לפני שנה ואני כבר ראיתי כל סרט ( וסדרה) של מארוול אי פעם
ואני הבנתי הכל
זה מקסים
אני התחלתי לראות מארוול בסביבות גיל 11, אז זה בסדר גמור
שואל השאלה:
^^ אמא שלי ואבא שלי יודעים שאני רואה, אבל הם לא יודעים על זה כלום הם אף פעם לא ראו (אני לפעמים רואה דיסי ויצא לי לראות עם אבא שלי אבל מארוול לא)
^^ אמא שלי ואבא שלי יודעים שאני רואה, אבל הם לא יודעים על זה כלום הם אף פעם לא ראו (אני לפעמים רואה דיסי ויצא לי לראות עם אבא שלי אבל מארוול לא)
אנונימית
יש את הסדרות אנימציה שהיו בדיסני פעם. אני גדלתי על זה
התחלתי מאיזה גיל שבע ואני מניח שאני אראה עד יום מותי אז הכל בסדר
רצוי בגיל 13, אבל אחרי 15 זה כבר נהיה ילדותי מדי.
זה מאוד טוב!! לדעתי צריך לפתח עוד מגיל קטן אהבה למארוול
מהמם הראתי לאח שלי בן השבע והוא לא בטראומות נראה לי
התחלתי לראות מרווח מגיל 7 בערך שצפיתי בסדרה של ספיידרמן בדיסני
שואל השאלה:
למה בגיל 15 זה ילדותי?
למה בגיל 15 זה ילדותי?
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי זה דווקא הכי טוב בגיל 15
לדעתי זה דווקא הכי טוב בגיל 15
אנונימית
אני גם יודע כמעט הכל מספוילרים ויוטיוב שורטס
הכל טוב אבל יכול להיות שלא תביני חלק מהדברים
שואל השאלה:
דווקא עד עכשיו הבנתי הכל (גם בדיחות והכל)
דווקא עד עכשיו הבנתי הכל (גם בדיחות והכל)
אנונימית
לא אני ב15 ועדיין רואה
זה סבבה לגמרי גם בגיל צעיר יותר אפילו
מארוול זה גם לא רק הסרטים יש גם סדרות מצוירות וקומיקסים זה עולם גדול מאוד
מארוול זה גם לא רק הסרטים יש גם סדרות מצוירות וקומיקסים זה עולם גדול מאוד
שואל השאלה:
כן.. שיונדו מת
איזה עצוב זה אני שנאתי אותו אבל ברבע לסוף הסרט התחלתי לאהוב אותו ודווקא אז הוא מת
כן.. שיונדו מת
איזה עצוב זה אני שנאתי אותו אבל ברבע לסוף הסרט התחלתי לאהוב אותו ודווקא אז הוא מת
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי עכשיו את שומרי הגלקסיה 2
דווקא ממש אהבתי (למרות שבכיצי בסוף
ראיתי עכשיו את שומרי הגלקסיה 2
דווקא ממש אהבתי (למרות שבכיצי בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
חחח בדיוק
חחח בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו אני רואה ספיידרמן הומקומינג (אני כהר בחצי שלו)
ועכשיו אני רואה ספיידרמן הומקומינג (אני כהר בחצי שלו)
אנונימית
הקטע עם המוות של יונדו ריסק זה היה עצוב רצח
וספיידרמן הומקומינג זה אחד הספיידרמנים הטובים לדעתי תהניי!
וספיידרמן הומקומינג זה אחד הספיידרמנים הטובים לדעתי תהניי!
שואל השאלה:
^^יואוו סליחהה
^ולוקי
בדיוק אני לא הצלחתי להפסיק לבכות זה כזה עצוב
^^יואוו סליחהה
^ולוקי
בדיוק אני לא הצלחתי להפסיק לבכות זה כזה עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
ותודהה, הוא באמת סרט ממש טוב
אני התחלתי את תור ראגנרוק לפני כמה דקות :)
ותודהה, הוא באמת סרט ממש טוב
אני התחלתי את תור ראגנרוק לפני כמה דקות :)
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי אם אני קטנה מידיי, כי רוב הסרטים הם 13 פלוס
התכוונתי אם אני קטנה מידיי, כי רוב הסרטים הם 13 פלוס
אנונימית
שואל השאלה:
אה והתכוונתי אן זה ילדותי שאני בכיתי בסרט שם
אה והתכוונתי אן זה ילדותי שאני בכיתי בסרט שם
אנונימית
למה כי יונדו הקריב את עצמו??? זה הסרט הזה בכלל??? אני כבר לא זוכר... אבל סצנה עצובה... גם אני בכיתי
מה נורא בזה? הmcu זה ליטרלי פאמילי פרנדלי
אני ראיתי בגילאים האלה, אז זה סבבה.
ובכללי גדלתי על הסדרות המצוירות של ספיידרמן ואקסמן..
ובכללי גדלתי על הסדרות המצוירות של ספיידרמן ואקסמן..
אני מת עליו... עצוב רצח... אני כל סצנה עצובה או פאן ארטס אני בוכה... אני יודע שעם כל השרירים האלה (סתם סתם אני צוחק) אני נראה קשוח... אבל עמוק בפנים אני רגיש ויש לי לב רגיש...