19 תשובות
גבר
רק מילפיות.
אני סטרייטית אבל אין על נשים
אני מניחה שגבר
גבר
מעדיף טנק מרכבה 4
שואל השאלה:
ואי יש פה רק בנות כמו בכל מקום
אנונימי
שאלה מאוד קשה
אישה כנראה
אבל גבר עצבני לוקח
בתור גבר, גבר
לצערנו יש יותר נשים בעולם יותר מאשר המשפט "יש הרבה דגים בים"
אנונימי
^ מיני פרידג'
מצטערת לבשר לך אבל את בהכחשה.
בנות נראה לי
אבל בנים גם
שניהם אוליי נשים קצת יותר לא יודעת
אני בזוגיית עם גבר אבל נמשכת גם לנשים