12 תשובות
לא
כן
אם יש סיבה מוצדקת (בריאותית, מצב משפחתי כלשהו, או כל דבר דומה..) וזה לא כי הוא ברח ממחוייבות- אין לי בעיה
אם יש לו סיבה מוצדקת כמו הדברים שמי שמעליי אמרה אז לא אבל אם אין לו והוא סתם לא רצה והתחמק מאחריות אז כן
רק אם סיבה מוצדקת
אם מסיבה לא מוצדקת כן
מגעיל אותי שכולם כותבים לא
זה צה"ל אנשים זה מחויבות אישית הרבה אנשים לא רוצים אבל עדיין עושים אנחנו חיים במדינה יחסית שנואה שיש לנו הרבה אויבים וכל אחד צריך לתרום את חלקו אם כל הכבוד לדעתי זה צריך להוריד לכם
ב ו ש ה