8 תשובות
כן בטח
זה בא בגלים
זה בא בגלים
הגיוני
שואל השאלה:
וואי אוף זה מזעזע
וואי אוף זה מזעזע
אנונימית
כן
אכן כן
לכל בת זה שונה
לכל בת זה שונה
לי ביום השני יוצא מלא דם .
למרות שעכשיו אני ביום השלישי ויוצא הרבה יותר מאתמול
למרות שעכשיו אני ביום השלישי ויוצא הרבה יותר מאתמול
ברור שכן יום 4 אצלי זה אמצע המחזור אז מאוד הגיוני
שואל השאלה:
לא קרה לי בחיים ביום הרביעי תמיד גם זה קרה ביום הראשון שיצא מלא אני בהלם
לא קרה לי בחיים ביום הרביעי תמיד גם זה קרה ביום הראשון שיצא מלא אני בהלם
אנונימית
באותו הנושא: