5 תשובות
שואל השאלה:
ויקטורי זאת שאלה רצינית, לא לילדים
אנונימי
אם את מרגישה סבבה אז תלכי
תכתבי להם שתתחילי מחר
שואל השאלה:
כי מבחינת הנחיות חיובים לא חיובים, אחרי 7 ימים מרשים לצאת לבידוד וגם אומרים שלא צריך לקחת בדיקה יותר לבדוק.
אנונימי
לבוא עם משכחי כאבים
עד שאת לא מקבלת תשובה שלילית בבדיקה הקופת חולים מחוייבת לתת לך ימי מחלה והעבודה צריכה לשלם נקודה
באותו הנושא: