22 תשובות
לא יודעת אם זה רגיל או לא אבל שיש לו ערכים
שהוא נמוך הרוב מעדיפות גבוהים
שהוא לא הולך למועדונים ולא ממהר לעשות רישיון ולא מושפע מהחברה ומעדיפה עני על עשיר מתנשא גם אחד שלא הולך למכון כושר מעלה לי בטרוף
וגם הרבה מחפשות בוגרים אני אוהבת ילדותיים שיעדיפו בובספוג על סרטי מבוגרים
שהוא לא הולך למועדונים ולא ממהר לעשות רישיון ולא מושפע מהחברה ומעדיפה עני על עשיר מתנשא גם אחד שלא הולך למכון כושר מעלה לי בטרוף
וגם הרבה מחפשות בוגרים אני אוהבת ילדותיים שיעדיפו בובספוג על סרטי מבוגרים
גבוהים, בוגרים ובאד בוס כזה.
אנונימית
כתם לידה באיזור העיניים. זה כל כך יפה!!!
באופי - סבלנות, רוגע, אלה תכונות סופר מושכות בגבר
מראה - אחד שמודע לעצמו, מטפח את עצמו
ביגוד - סטייל ספורט-אלגנט אבל לא מתאמץ מדי. ופחות אוהבת סטייל ממש זרוק או קרעים
מראה - אחד שמודע לעצמו, מטפח את עצמו
ביגוד - סטייל ספורט-אלגנט אבל לא מתאמץ מדי. ופחות אוהבת סטייל ממש זרוק או קרעים
אנונימית
גומות בשתי הלחיים,כנה ומיוחד
חוש הומור
צלקת עם סיפור מאחוריה
חוש הומור
המבט איך שהוא מסתכל במיוחד עליי ( לא בצורה סוטה)
שהוא דואג
והעיקר שיהיה לו לב טוב.ושהוא יהיה טוב לסביבת אנשים.
וחיצוני זה אזור קוביות ושרירים בידיים אבל לא באדי בילדר. לא מוגזם מידי.
ושיער קצר חלק/מתולתל ( כמו בסגנון של הארי סטיילס של שנות ה-2013 2014) לא משנה איזה צבע
עיניים גם לא משנה איזה צבע.
גבות מסודרות ולא חד גבה.
חולצות אוברסייז מכנס טרנינג ג'ינס רגיל. האמת קצת לא משנה לי הלבוש.
העיקר לא ג'ינס סקיני!
המבט איך שהוא מסתכל במיוחד עליי ( לא בצורה סוטה)
שהוא דואג
והעיקר שיהיה לו לב טוב.ושהוא יהיה טוב לסביבת אנשים.
וחיצוני זה אזור קוביות ושרירים בידיים אבל לא באדי בילדר. לא מוגזם מידי.
ושיער קצר חלק/מתולתל ( כמו בסגנון של הארי סטיילס של שנות ה-2013 2014) לא משנה איזה צבע
עיניים גם לא משנה איזה צבע.
גבות מסודרות ולא חד גבה.
חולצות אוברסייז מכנס טרנינג ג'ינס רגיל. האמת קצת לא משנה לי הלבוש.
העיקר לא ג'ינס סקיני!
אנונימית
אף גדול
שיהיה חננה, חננה גדול אבל. שלומד להנאתו וזה. ממש עושה לי את זה.
לא יודעת אם זה רגיל אבל משקפיים
יש לי גם קטע לבנים עם עיפרון שחור
ונראים עייפים עם עיגולים שחורים
ושהוא מזניח את עצמו בטרוף
אבל אל תזניחו את עצמכם זה לא בריא :)
יש לי גם קטע לבנים עם עיפרון שחור
ונראים עייפים עם עיגולים שחורים
ושהוא מזניח את עצמו בטרוף
אבל אל תזניחו את עצמכם זה לא בריא :)
שהשתיקה איתם לא מביכה
וכמובן כשהוא מתפלל ומניח תפילין וואוו
אמריקאי
אוהב מוזיקה
אנונימית
שואל השאלה:
הרבה אנשים פה כתבו דברים רגילים לגמרי
חוש הומור, גומות, לב טוב וכו כל זה סבבה לגמר אבל זה הופך תשאלה לעוד שאלה מבין עשרות בסטיפס של "מה עושה לכם את זה בבנים" ודברים מהסוג הזה
קיצר תכתבו רק דברים מוזרים ולא רגילים
הרבה אנשים פה כתבו דברים רגילים לגמרי
חוש הומור, גומות, לב טוב וכו כל זה סבבה לגמר אבל זה הופך תשאלה לעוד שאלה מבין עשרות בסטיפס של "מה עושה לכם את זה בבנים" ודברים מהסוג הזה
קיצר תכתבו רק דברים מוזרים ולא רגילים
אנונימי
לשואל השאלה אני חושבת שזה דווקא ממש יפה שאנשים כאן כתבו על דברים שעושים להם את זה בבן אדם שהם "נורמטיבים" וזה מראה שיש כאן אנשים שיודעים להעריך דברים פשוטים וטובים, במקום שיכתבו שטויות ;)
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה אבל שאלות בסגנון של מה עושה לכם אתזה בבנים יש בשפע
אין בעיה אבל שאלות בסגנון של מה עושה לכם אתזה בבנים יש בשפע
אנונימי
חד משמעית סטייל אוברסייז כזה, ומנגן בגיטרה
אנונימית
שריטה מתחת לעין /בפנים
הקוביות בבית החזה ואזור הכתפיים שלו.
אנונימית
באותו הנושא: