12 תשובות
שזה טבעי וחא מבינה למה אנשים פרסמו את זה במיוחד ישראל בידןר
אנונימית
שהיא לא מעניינת אותי
מפעימה ביותר
מה יש להגיד
למה? הוא דיבר על זה?
לגיטימי, אבל חבל שמפרסמים ומפיצים את זה
מתי לא שמתי לב
לא הפסקתי לצחוק
ברו יודע מה הוא עושה
לא חושבת שצריך לעשות מזה עניין
שואל השאלה:
אני סך הכל רציתי לשמוע מה דעתכם
לא אמרתי את דעתי
אנונימית
נחרדתי, אבל מאוד מובן במצבם
שלא יכול להיות לי אכפת פחות
חוץ מזה שלא צריך לדבר על זה כל כך הרבה זה נורמלי וזה מזעזע בעיניי שישראל בידור היו צריכים להדגיש את זה
אולי במקום לחשוב על זה תחשבו על ההשפלה שהוא עובר בגלל זה זה טבעי כאילו אין מה לעשות