11 תשובות
שואל השאלה:
אני בוכה לא זה כמו כיתת מופת שלומדים בה אלקטרוניקה וחשמל
אנונימית
בהצלחה כי זה לא נשמע כזה כיף
כאילו כן אבל לא
שואל השאלה:
כולם אומרים לי את זה אני הולך כי אני לא לומדים מדעים ועוד כמה מקצועות לא חשובים אבל אני מתחילה לפקפק בבחירות חיי,אבל תודה רבה
אנונימית
אם תשרדי מגיע לך גביע
שואל השאלה:
מחזקת מאוד זה או לפרוש למדעית בסוף ט' או להתחייב עד י"ב ואולי להמשיך ליג-יד
אנונימית
ישלכם מגמות בכיתה ט?
שואל השאלה:
לא לא חושבת נראה לי שכרגיל מכיתה י'
אנונימית