14 תשובות
אם את אוהבת אז למה לא
שואל השאלה:
לא מצאתי משהו דומה:(
אנונימית
ממש לא
בשיאין תמצאי את הסגנון הזה בזול
ממש לא אל תקני, יש לך שמלות כאלה בשיין ב50 שקל
ממש יפה אבל לא שווה 200 גולר
מצרפת לך קישור לשמלה שהיא בערך דומה למה שאת רוצה

אם היא לא לטעמך, תוכלי לדפדף ולהסתכל על שמלות דומות
שואל השאלה:
תודההה רבהה היא גם יפה
אנונימית
ובאלי אקספרס
שואל השאלה:
תודההה
אנונימית
למה 200 דולר?
על מה?!
היא יפה אבל לדעתי לא שווה את המחיר
כן ותשלחי תמונה איתה
אנונימי
לא שווה 200 דולר לדעתי