14 תשובות
אם את אוהבת אז למה לא
שואל השאלה:
לא מצאתי משהו דומה:(
לא מצאתי משהו דומה:(
אנונימית
ממש לא
בשיאין תמצאי את הסגנון הזה בזול
בשיאין תמצאי את הסגנון הזה בזול
ממש לא אל תקני, יש לך שמלות כאלה בשיין ב50 שקל
ממש יפה אבל לא שווה 200 גולר
מצרפת לך קישור לשמלה שהיא בערך דומה למה שאת רוצה
אם היא לא לטעמך, תוכלי לדפדף ולהסתכל על שמלות דומות
אם היא לא לטעמך, תוכלי לדפדף ולהסתכל על שמלות דומות
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודההה רבהה היא גם יפה
תודההה רבהה היא גם יפה
אנונימית
יש דומה בשיין בהרבה יותר זול
ובאלי אקספרס
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודההה
תודההה
אנונימית
למה 200 דולר?
על מה?!
על מה?!
היא יפה אבל לדעתי לא שווה את המחיר
כן ותשלחי תמונה איתה
אנונימי
לא שווה 200 דולר לדעתי
באותו הנושא: