6 תשובות
אח שלי גם סיים עכשיו והוא יורד לי על החיים אבל אני מתעלמת כולה בית ספר
שואל השאלה:
נכוןן כי היא יודעת שאין לי מה לעשות והיא יכולה לצחוק אל חשבוני
נכוןן כי היא יודעת שאין לי מה לעשות והיא יכולה לצחוק אל חשבוני
אנונימית
זה כזה מעצבן
שואל השאלה:
"מה היא כבר עשתה"היא גורמת לי להרגיש כאילו אני נכנסת לגיהנום ואין לי דרך לצאת.
"מה היא כבר עשתה"היא גורמת לי להרגיש כאילו אני נכנסת לגיהנום ואין לי דרך לצאת.
אנונימית
מה היא בת 12 לא הבנתי
היא מעלה לי עצבים רק מלקרוא את זה
באותו הנושא: