6 תשובות
אח שלי גם סיים עכשיו והוא יורד לי על החיים אבל אני מתעלמת כולה בית ספר
שואל השאלה:
נכוןן כי היא יודעת שאין לי מה לעשות והיא יכולה לצחוק אל חשבוני
אנונימית
זה כזה מעצבן
שואל השאלה:
"מה היא כבר עשתה"היא גורמת לי להרגיש כאילו אני נכנסת לגיהנום ואין לי דרך לצאת.
אנונימית
מה היא בת 12 לא הבנתי
היא מעלה לי עצבים רק מלקרוא את זה