6 תשובות
לפעמים כל אחד צריך את השקט שלו.. כשאין לי מצב רוח, או כשאני עצבנית ואז חברות שלי יודעות לבד לא לפנות אליי.. ולפעמים באמת קורה שכל החברות לא באות ;)
לפעמים אני רוצה להיות לבד ולחשוב..
אנונימי
לפעמים טוב לבד
בית ספר חדש, אין חברים /:
כי אף אחת מהחברות שלי לא באו אבל אני תמיד מוצאת עם מי לשבת בהפסקות.
אנונימי
או שחברות שלי לא באו, או שאני עצובה ורוצה להיות לבד. או שרבתי איתן ואז אני מעדיפה להיות לבד מאשר איתן.
באותו הנושא: