3 תשובות
אני עושה כל שבועיים שלוש ואחרי בערך שעה שעתיים יורד לי האדום אולי תפני לקוסמטקאית ותשאלי אותה למה זה ככה
אם זה עושה לך אדום פשוט תשימי ישר אחרי אלוורה זה אמור להרגיע את המקום
אני עושה כל שלושה שבועות
אז תעשי ביום אחרי הלימודים
או שתתשטשי עם איפור
לי האדום עובר אחרי שעה בערך