התחברות הרשמה

יש שביתה בחטיבות ביינים או לא??

31 באוגוסט 2022, 16:31
חטיבת בינייםכיתהחופש הגדולשביתה    
7 תשובות
בחטיבות אין
(
(LIAA)
אין
ק
קראו לי אושרייי
אין שביתה לצערי
ב
בובית הבוטנית
אין לצערנו
ק
קאקאשי
הלוואי ...
לא
I
Invisible Pink Unicorn.
אין
חוזרים מחר
ש
שם שלא תפסו
לא
א
אני באמת מגניבה
באותו הנושא:
מי שלומד בחטיבת ביינים לא יכול להסתובב בחטיבה העליונה?
יש שביתה לחטיבת ביינים מחר?
באיזה תאריך יוצאים לחופש הגדול? בחטיבות ביינים
תהיה שביתה גם בחטיבות ביינים?
מתי זה חטיבת ביינים ותיכון ויסודי איזה כיתות וגילאים?:
יש לי ראיון לחטיבת ביינים איך להירגע?
מה חשוב כל כך החטיבת ביינים לתיכון ?
מהזה אומר חטיבה ביינים עצמאית?
למה לא דוגאים לנו ? (חטיבת ביינים וכיתה י)
עוד כמה ימים לא כולל שבתות ולגים נגמר הלימדים לחטיבת ביינים
השביתה שכנראה תהיה מחר זה גם לחטיבות ביינים או רק לתיכונים?