3 תשובות
כנראה את תמיד בטלפון בחדר
אין שום בעיה בזה עזבי אותה
צודקת, זה ממש לא תקין שהיא תדבר אלייך בצורה כזאת.
כדאי לדבר איתה על זה עם היגיון ולנסות לפתור את זה שזה לא יקרה שוב.
(תנסחי את פוסט שלך כשאלה שדורשת תשובה ולא רק להביע הזדהות איתו)
בטח צחקה ואם את מרגישה שהיא לא צחקה תגידי לה משהו על זה
אנונימית