12 תשובות
זה תת משקל
נשמה זה קצת אני 1.54 ומשקל 35.5 ואני רזה ממש
אנונימית
כן
דחוףף תקשיבי זה כלום אני מטר שישים וחמש ושוקלת חמישים ואני ממש ממש רזה אז איך זה הגיוני שאת יותר גבוהה ושוקלת פחות
כן.
כן
זה תת משקל.
בדחיפות רבה
כן זה תת משקל רציני
ממשש קצת!!!
כן זה תת משקל מאוד רציני
כן חד משמעית
באותו הנושא: