34 תשובות
זה נהוג
אין נראה לי סיבה מיוחדת
שיהיה בריא
מתוך נימוס!!
פעם כשהיו מתעטשים היו מתים, כי לא היה חיסונים למחלות.
2. ברגע של התעטשות כל מערכות הגוף עוצרות למאית שניה, ובמקרים מסויימים זה מוביל למוות
011
שואל השאלה:
אבל כאילו אפצי מעיד על משהו לא טוב? כאילו על זה שמישהו לא בריא?
אנונימי
אנחנו חיים בחברה.
בעבר הרפואה לא הייתה מתקדמת וכשמישהו היה עושה אפצי, הניחו שהוא הולך למות אז בעצם בירכו אותו לפני המוות. "bless you" באנגלית.
בעברית זה פשוט בא מהמילה בריאות, אבל זה בגלל אותה הפואנטה.
כי אפצי
פעם היה ממש ממש מסוכן מיזה .
היום אומרים כדי להכיר שזה לא מובן מאליו שאנחנו בראים אחרי.
זה מנומס יותר לומר
נימוס
סיבה אמיתית אז תבדקו לפני שאתם עושים מינוס
בימי הביניים אנשים היו מאמינים שטרולים חטפו להם את הילדים והחליפו בכפילים, והשיטה לדעת אם הם הילדים האמיתיים או כפילים טרולים היא לקחת מרק לשים בפנים גרב ולתת לילד לטעום, אם הוא עושה אפצי זה סימן שהוא טרול והיו הורגים אותו.
זה לא נכון^
הלב לא פועם כל הזמן.. אז מאית שנייה ממש לא משנה
למה לא
אני חושב שכשעושים אפצי הלב עוצר למאית שנייה אז אומרים לבריאות
יעני שיהיה בריא כי מטעטשים כשחולים
הפירוש של המילה לבריאות הוא
לב-ריאות
כי מתי שעושים אפצ'י הלב נעצר לשניה
לבריאות - לב ריאות (איברים בגוף)
אנונימית
כדי שיהיה בריא, בדרך כלל התעטשות מראה על אדם חולה או שאינו במיטבו.
כי הלב עוצר לרבע שנייה
מתוך נימוס. שיהיה בריא (:
אני חייב לאמר, אחת השאלות נראלי
שלא ימות באפצ'י הבא
אז האנשים בתגובות שכאן אומרים שיש לי סיכוי למות אם אני מתעטשת?
כי שעושים אפצי הלב עוצר למאית שנייה אז אומרים לבריאות כדי שיהיה לו בריאות
לפי מה שהבנתי פעם כשהיו מתעטשים שלוש פכמים ברצף היו מתים
יש סוג של "אגדה" שפעם ממש פעם בן אדם היה חי עד גיל 100+ ואז מאפצ'י הוא היה מת וזהו
אנונימית
לא חובה
פעם כשהיו מתעטשים היו מתים והיה נהוג לומר לבריאות וזה נשאר עד היום
הוא נחשב למת לרגע
מה שהוא כתב ^
בגלל שפעם בתקופת התנך כשהיו מתעטשין היו מתים
לאחל לו בריאות, אני מניחה
זה קטע של נימוס
נימוס אבל הסיבה שאומרים לבריאות אני משער כי אנחנו מתעטשים כשאנחנו חולים
זה סתם עוד מאחת המילים שאנחנו אומרים באופן אוטומטי ולא באמת מתכוונים לפירוש שלה כמו המילים האלה
"כאילו"
"אלוהים ישמור"
"אני מת"
וכדומה
אנונימית
נימוס