6 תשובות
בכלל לא
שואל השאלה:
הייתי פעם פוגעת בעצמי אבל עכשיו זה לא קשור..
אני מרגישה שאני לא מסוגלת לשים קצר
אנונימית
מאוד
כאילו בואו.. 40 מעלות לראות מישהו עם ארוך זה לא בדיוק המראה הסימפטי ליום יום.. אז כן מוזר אני אומרת את האמת מה
לדעתי לא מוזר בכלל ולאף אחד זה לא ישנה כלום, תעשי מה שנוח לך, יום ראשון גם ככה מלחיץ
די מוזר ולא ריאלי חום לא נורמלי בחוץ
שואל השאלה:
תודה על התגובות הכנות
אנונימית